صبر کن غــــــــریبه !.......

 

 
صبر کن غــــــــریبه ! اگر دیگر دوستم نداشه باشی قلمم می شکند باور می کنی زودتر از دلــم ؟؟!
حتی می ترسم کفش هایم دیگر توان کشیدن پاهای ترک خورده ام را نداشته باشد ...
به من بگو می دانستی بعد تو نوشته هایم پیراهن گلایه به تن می کنند ؟؟
گله از بی مهری تو نه عزیز لحظه هایم ....
هرگـــــز .....
گله از سرنوشت ....
گله از خدایی که نمی دانم چرا من را به تو سپرد .... 
و
اگر تو را بگیرد ؟؟
 اگر پناه امن لحظه هایم را بگیرد ؟؟؟؟
گله می کنم ...
 به خدا گله می کنم اگر دیگر دوستم نداشته باشی دوباره باید به آغوش تنهایی برگردم ...
اگر دیگر دوستم نداشته باشی ...
 پشت دروازه ی دلم دردی را تا ابد پنهان می کنم...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 21 / 6 / 1390برچسب:, |